Avinžirnių ir bulvių sriuba su porais

by Violeta

Kalbi su žmogum ir akyse šviesėja. Ir plūsta teisingos mintys. Akimirksniu veržiasi įkvėpimas.  Ir tu nori, nori tos stiprybės, kurią anas turi. Tos išminties. Aš jaučiu alkį. Protingų pašnekovų. Gyvenime mane visuomet lydėjo dvasia turtingi. Aš esu išlepinta. Taip. Siela nuolat ieško tokių. Ir randa. Kad praturtėtų. Nes kai pakeli galvą, būna labai gera. Nesvarbu kas priverčia. Ir kaip. Nuostabūs protai širdį paliečia žodžiu, muzika, gražiais darbais. Aš noriu keliauti kartu.

Te užtenka puodo sočios sriubos visiems, kurių laukiu ir ilgiuosi.

Avinžirnių ir bulvių sriuba su porais

  • 2 stiklinės vandenyje išmirkytų avinžirnių (mirkyti apsemtus vandeniu apie 8 val)
  • 4 vidutinės bulvės
  • 1 litras sultinio
  • 1 skardinė pomidorų tyrės
  • apie 10 cm poro
  • druskos, šviežiai maltų juodųjų pipirų

Išmirkytus avinžirnius sudėti į puodą kartu supilti ir likutį vandens, kuriame jie mirko, užlpilti dar vandens, kad apsemtų ir virti apie 30 min. Supilti sultinį, sudėti nuskustas, kubeliais pjaustytas bulves ir dar pavirti kokias 10 minučių. Kai bulvės bus beveik išvirusios, supilti pomidorų tyrę, sudėti pjaustytus porus, berti druskos, pipirų ir dar kelias minutes pakaitinus, nukelti nuo viryklės.

p.s Mano pomidorų tyrė buvo naminė ir tokia beveik pomidorų sultys, todėl sriuba gavosi skystesnė.

Skanaus!

