Pusryčiai: kiaušinienė su pievagrybiais ir saulėje džiovintais pomidorais

by Violeta

Aš turiu paslaptį. Aš turiu minčių. Rytais aš pabundu, o jos jau seniai būna pabudę ir tampo mane už kasų, kol galiausiai išverčia iš lovos. Vakare aš ilgai neužmiegu, nes jos nemiega ir pasiutusiai šokinėja galvoje. Aš žinau, kad vienintelis ir sunkiausiai gaunamas dalykas, kurio man reikia yra laikas. Nes tos mintys..jos labai komplikuotos. O laiko aš neturiu. Jo yra paprasčiausiai per mažai. Man liūdna, nes aš galiu nespėti. Ir dar būna, kad sugaištu. Aš nemėgstu gaišti. Tai ne man. Bet nutinka, nes aš esu žmogus. Jau įtikinai save, kad tai normalu. Bet vis tik. Aš noriu būti 18-likos ir galvoti kaip dabar. Aš būčiau pasirinkusi taip kaip reikia. Paika. Nes taip nebūna. Arba būna vienetams. Kodėl aš nesu vienetas? Kodėl? Kodėl? Kiekvieną dieną. Štai taip. Pavargstu, bet tai verčia nenustoti veržtis į tai, kas man. Galbūt. Dvejonės taip pat viešnios. Jų nevaišinu sausainiais. Nepaisant to, išaušta rytas. Kasdien.  Ir mano mintys mane vėl budina.

Kiaušinienė su pievagrybiais ir saulėje džiovintais pomidorais

  • 5 kiaušiniai
  • didelė sauja pievagrybių
  • 5 saulėje džiovinti pomidorai
  • alyvuogių aliejaus kepimui
  • druskos, šviežiai maltų juodųjų pipirų

Pirmiausia pakepiname riekelėmis pjaustytus pievagrybius. Kepiname kol gražiai paruduos, sudedame į lėkštutę ir trumpam pamirštame. Į keptuvę mušame kiaušinius, gerokai primažiname liepsną beriame druskos, pipirų, juostelėmis pjaustytų pomidorų ir galiausiai ant viršaus sudedame  keptus pievagrybius. Kepame, kol kiaušiniai iškeps.  Viskas.

Su kiaušinienėm ir omletais galima improvizuoti kiek norisi. Tai mane džiugina. Tikrai.

Skanaus!

Reklama