Špinatų sriuba

by Violeta

Mane įsuko ratukas.  Aš bėgu. Net nebesižvalgau aplink. Jau antrą savaitę kamuojuosi su sloga. Man skauda akis, aš negaminu, nevalgau, neišsimiegu ir nieko nespėju. Man nepatinka, kad nežinau svarbiausių naujienų. Ir pamirštu išjungti lygintuvą. Man nepatinka pramiegoti savo tobulą kėlimosi laiką. Jaučiu įtampą ir esu piktas. Aš ilgiuosi artimų. Laikas susitvarkyti stalčiukus. Nieko nebus. Viskas.

Sriuba iš kažkada seniau. Labai skani. Su špinatais. Ilgiuosi sriubos. Deja, šiandien ir vėl – “Yogurt for dinner“ (Julie Powell)

Špinatų sriuba

  • 4 nedidelės bulvės
  • 2 morkos
  • 1 svogūnas
  • 200 g špinatų (šviežių, konservuotų ar šaldytų)
  • 2 l sultinio
  • druskos, pipirų, lauro lapo ir kitų žalumynų (krapų, petražolių)
  • alyvuogių aliejaus

Svogūną smulkiai supjaustome ir 2 min kepiname truputyje alyvuogių aliejaus. Sudedame tarkuotas morkas ir kelias minutes pakepinę suverčiame į verdantį sultinį (maniškis buvo gautas nuvirus vištos krūtinėlę). Metame lauro lapą, pipirus.  Po 5 min dedame kubeliais pjaustytas bulves. Ir dar po 5 min špinatus. Beriame druskos, žalumynų ir verdame apie 10-15 min. Viskas.

Skanaus!

Reklama