Pyragėliai su sūūūūriais

by Violeta

Aš nežinau ką parašyti, todėl nerašau. Nerašau čia. Bet rašau visur kitur. Savo daugiapunkčius raštelius su visokiais ką turiu-noriu-reikia padaryti. Ir dar sąsiuvinius. Prirašau ir pripiešiu ir pribraižau visokių super ir nelabai super idėjų. Ir taip kaupiasi mano turiu-noriu-reikia. Ir kai galva perplyšta per pusę, mane apima apatija.  Mane pradeda kamuoti dvejonės, visokie būties trapumo klausimai ir kliedesiai apie greit bėgantį laiką. Mano antakiai susiraukia ir neišsitiesia. Tikrai. Ir tada aš geriu daug kavos. Ir nebenoriu nieko daryti. Ir nedarau. Bet tada pradeda griaužti. Ta sąžinė. O ne.

Pyragiukai iš naujos knygos. Vegetariški patiekalai. Tik mažumėlę pažaidžiau su proporcijom.

Pyragėliai su sūūūūriais

  • 1 pakelis bemielės sluoksniuotos bemielės tešlos
  • 100 g. špinatų
  • 50 g. Fetos sūrio
  • 50 g. Džiugo sūrio
  • 50 g. sūrio su mėlynuoju pelėsiu
  • 50 g. Fermentinio sūrio
  • 1 svogūnas
  • žiupsnis malto muskato
  • saujelė graikinių riešutų
  • 1 v. š. alyvuogių aliejaus
  • druskos, pipirų
  • 1 kaiušinis
  • saujelė kmynų, sezamo sėklų pabarstymui

Svogūną smulkiai supjaustome, ir kepiname aliejuje, sudedame pjaustytus špinatus ir pakepiname viską kelias minutes. Paliekame atvėsti. Sutarkuojame, sutrupiname sūrius. Smulkiname riešutus. Sumaišome viską kartu su špinatais, dedame muskato, druskos, pipirų. Iš atšilusios tešlos ir pasiruošto įdaro formuojame norimo dydžio ir formos pyragėlius. Aptepame plaktu kiaušiniu, barstome kmynais ir kepame apie 30 min 180°C orkaitėje. Iš vieno pakelio tešlos man išėjo 12 nemažų kvadratėlių :)

